Saturday 16 March 2013

Majlis Perpisahan Staff 15/03/2013

Sekalung tahniah kepada Puan Khairulnisa kerana telah mendapat kenaikan pangkat..dan semoga semakin maju di tempat baru... selamat berhijrah ke alam pekerjaan yang baru di tempat yang baru..semoga akan terus maju dalam hidup kerana dalam islam pom menggalakkan seseorang ummat itu berhijrah untuk sentiasa berusaha dan berfikir tentang kemampuan diri..alhamdulillah...syukur kepada ALLAH S.W.T kerana anda telah mendapat penghargaan daripadanya dan mendapat satu lagi peluang untuk memajukan diri dalam bidang kerjaya..dan disini kami mengucapkan ribuan terima kasih atas sumbangan anda yang tidak terhingga di sini selama ini..


walaupun sedih untuk meninggalkan rakan-rakan yang telah lama mengharungi susah senang bersama tetapi terpaksa jugak pergi adalah untuk merasai cabaran baru..kerja baru dan tempat baru..semoga akan dipermudahkan segala urusan nanti..


ucapan daripada penguasa dan kata-kata semangat....




tidur ke senyum tu termon oiiii.....



senyum dalam sedih...



amik gambar ke puan hellen???



pengerusi majlis bidang terjun....




tadi senyum..sekarang menangis...



menangis bersama....namun hakikatnya...




seyum dalam duka...



kaburrr....



sedih wooo..sob sob sob...



air mata kasih.....



saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan-kawan...bos yang sangat baik... 
( kata nisa la...)




potong kek dulu...
( sempena bithday sufian )
hahahahaha



smile....always....




saguhati daripada rsk....terima la..


saya selaku admin disini mewakili seluruh warga RSK Cheras mengucapkan selamat maju jaya kepada nisa dan semoga pengalaman yang ada selama ini dapat membantu anda dalam membuat kerja di tempat baru..semoga kita semua dapat berkumpul lagi insyaALLAH..

SELAMAT MAJU JAYA.....


No comments:

Post a Comment